Followers

Monday, February 8, 2010

KKK 7 : not as usual~


kan aku da ckp grup aku rmai indian~ :D

yeah!! akhirnyer aku dpt rest dlm bilik (single room.. ehem2 ^_^) aku nih dgn kipas yg terpasang tanpa henti.. huahuahuahua~

last friday evening, aku, n hasry ke Pusat Kokurikulum Melaka di Lanchang utk program KKK7.. diz is my first time join KKK nih sbnarnyer.. aku join pon atas beberape sbb n atas rase nk abiskan sisa2 khidupan kat UM nih.. huhu~

On Da Way ke Lanchang~
punyer laa ssah nk carik jalan nk pi kem tuh.. giler ar.. da ler waktu tuh lbih kurg maghrib.. kiteorg plak da sampai ceruk mane ntah.. aku call Ann Warad tanye tempat.. die bg instruction.. hurmm.. mcm snang.. tapi giler ssah!! Ann cakap sampai kubor india pastu belok kiri.. tapi yg kiteorg jumpe kubor melayu!! damn!! cuak2 gak mase tuh.. sib baik lpas pusing2 jumpe gak laa.. adehh~

1st Day~
aku satu grup ngan Hani 1st year tuh.. b4 masok grup, hani gtau, bdak2 nih payah btol.. degil.. hurmm.. sedegil mane derang nih?? aku rilex jer.. bajet power ar.. LOL~ skali masok grup.. btol daaa~ dem!! =.= pastu mlm 1st day nih gak kiteorg fasi2 dah dapat penangan abg Jin kite yg denda kiteorg pumping.. sib baik gak aku men ngelat.. tahan lutut.. :D yeah!!

2nd Day~
baru dpt knal adek2 lagi dkat.. grup aku mmg tuff sket sbb rmai indian.. skali derang ckp indian, mampos aku nk phm.. da larang pon wat lagi.. adehh laa.. tapi xper.. steady.. huhu.. haziq ktua grup aku.. die nih pandai.. leh jwap soklan2.. tapi a bit kurg ajar.. org mlake kate kuang ajau!! ^_^ tapi kire die n boss grup indian kat kem nih (siva) laa yg wat grup aku xbusan and bergerak.. huhu.. -ve but also +ve.. huu~ but malamnye, kejadian paling best spanjang aku jadik fasi terjadi.. jeng jeng jeng!!!!

  • abg jin mendenda fasi2 sume sbb ksalahan ape ntah.. aku lupe.. huu~ tapi bdak2 skolah tuh sume xpuas ati.. dieorg nk dieorg di denda ganti fasi2 sume.. konon2 syg ar tuh.. cehh~ pastu Jin denda fasi2 + bdak2 tuh skali.. amek kau!! mase sume ngah pumping, Jin blah.. (biase ler camtu) pastu bile bdak2 tgk die xdak, dieorg ngamok gile b*bi and ramai2 nk carik si Jin nih.. keadaan mase tuh kalau bley rakam giler riuh ar.. sib baik gak kiteorg fasi2 laki sempat tahan.. Alan (ktua fasi) naik atas krusi, Pendi jerit, aku pon jerit tau!! perghhh~ mnarik2.. huhu..

mase post mortem, Hilal kate die sgt terkejot tgk org setenang aku, faiz n hasry marah.. wuwuu~ aku ngaku aku mmg jarang sgt marah org.. tapi tgk keadaan ar.. aku rase mlm tuh aku mmg tepakse mara n jerit.. sbb keadaan hampir xdpt dikawal mase tuh.. bhaye.. huu~

3rd Day~
harini hari last.. rmai gak yg risau Jin a.k.a Jup akan kne blasah ngan bdak2.. tapi aku, Pendi, Faiz percaye bdak2 tuh xkan braninyer blasah.. bdk2 PMR.. 15taun bru umornyer.. Jin ttp tunjok muke hari nih.. pagi2 lagi da ade.. tapi bdak2 tuh yg smlmnyer brani nk mampos, harini mcm tikus jer lalu dpan Jin.. tundok jer.. lawak tol bdak2 tuh.. huhu.. pastu evrytinx bjalan lancar, ade ar sket2 mcm xsmooth, but stil Ok for me.. huu~ adek2 balik ngan prasaan gembira, and Jin pon da reveal diri die sbnar and bdak2 tuh da xmara kat die.. kot.. huhu.. pastu kiteorg post mortem fasi b4 balik.. sume OK kcuali mase last2 minute post mortem tuh, sumtinx xbest jadik.. sume fasi tmasok aku bengang ngan ape yg jadik tuh.. haihhh~ payah kalau org xpnah nk paham btape ssah nk jadik fasi nih.. xperlaa.. lupekan.. huhu~

kesimpulannyer, program KKK nih bagi aku pengajaran baru walapon aku da taun ke-4 jadik fasi nih.. mcm2 ragam manusia kat bumi nih.. huhu.. aku harap fasi2 junior akan troskan perjuangan fasi 2nd kolej.. troskan and troskan lagi.. korg mmg hebat!! ^_^ once a fasi, always a fasi~


p/s: aku dpt 2 jer surat adek2.. berbeza giler ngan KKAA dlu.. dem!! mayb nih ptanda aku kne bersara dari fasi nih.. huhu~ bye!!^_^

6 comments:

  1. memang pengalaman weyh
    sempat jugak ko "menghabiskan sisa hidup" kat um ni dengan kenangan bermakne kan
    heh
    aku dengan alan dok kat depan tyme jup nak kene pukul tu xtau nak wat ape kan, dahle kitorg xterlibat dgn adik2 ni, tibe nak join lak sound diorg, agak pelik ar
    haha

    neway, yea, seblom balik musti ade mende xbest nak jadi...siyut je
    lol~

    ReplyDelete
  2. perkara terakhir tu dh rosakkn habis kegmbiraan KKK7 ni...haish...senior sape la tu kan E...hehe..erm, btw safwan...ak same gak...dpt 2 surat je dr dak2 tu...mngkin kena bersara gak kot...hehe~

    ReplyDelete
  3. aku terasa rugi plak xpg... bukan snang nk dpt expriences cni..huhu
    btw c0ngrates..
    j0mla j0in kkaa plak.. penatla sengs0rg je 0rg tua dlm kkaa.. huhu..

    ReplyDelete
  4. ezzat - haha.. xper2.. khadiran ko da membantu halang bdak2 tuh.. klau x, aku xtau per jadik.. huuu~

    T - tuh ar.. senior ko kot.. yg baik ngan ko tuh kan?? :P

    tiena - haha.. tuh laa ko xmo join.. :P wuwuu~ KKAA aku boikot.. sbb aku mls.. lalalalaa~ :P

    ReplyDelete
  5. "oi korang ni xpaham bahase ke?"

    tebantut adik alan nye kate2 teakhir..hakhak..

    thx bro, atleast ade gak mende nk cite kat cucu2 ak nnt..:D

    ReplyDelete
  6. gler ar kkk 7...korang rakam x kejdn mlm 2?nak tgk..

    ReplyDelete

trackin data